Forum Towarzystwo Miłośników Spamu, a nie Wirtualnej Wariacji Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Settlers 7

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Towarzystwo Miłośników Spamu, a nie Wirtualnej Wariacji Strona Główna -> Strategie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Flame
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 11477
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z procesora
Płeć: Samiec

PostWysłany: Nie 15:03, 18 Kwi 2010 Temat postu: Settlers 7



Ostatnimi czasy w trakcie przeciągających się wiecznie przerw w bokserskich galach postanowiłem przełączać kanał o oczko i oglądać Hypera. Tak oto natrafiłem na reportaż o najnowszych Settlersach.
Nigdy nie byłem zwolennikiem tej serii, bowiem uważałem, że strategie RTS, w stylu AoE są o niebo ciekawsze. Mówiłem to jednak bez uprzedniego zagrania w osadników. Najnowsza część to chyba najlepsza ku temu okazja, oddaję głos redakcji GoL.

Cytat:
The Settlers 7: Droga do Królestwa to strategia czasu rzeczywistego koncentrująca się na warstwie ekonomicznej. Naszym zadaniem jest odpowiednie pokierowanie podległymi osadnikami, tak by nasze królestwo stało się krainą mlekiem i miodem płynącą. Tytuł stanowi powrót do korzeni serii, choć jednocześnie zadbano, by gra była atrakcyjna nie tylko dla weteranów cyklu.

The Settlers 7 oferuje dużą swobodę w wyborze ścieżki rozwoju naszego imperium. Możemy położyć nacisk na stronę militarną, handlową lub też na nowe technologie. Jednak sukcesy w tych dziedzinach są jedynie rezultatem zdrowej gospodarki. Dopiero dzięki mądremu zarządzaniu włościami oraz podwładnymi uzyskamy środki potrzebne do pokonania konkurencji. Walka jest kompletnie automatyczna i nie umożliwia ręcznego sterowania przebiegiem bitew. Sukces lub porażka podbojów jest więc głównie rezultatem tego, na jak dobre oddziały było nas stać.

W grze o wygranej decydują punkty zwycięstwa. Wymagania, jakie musimy spełnić, by je zdobyć, są różnorodne (np. wymyślenie odpowiednio zaawansowanej technologii). By wygrać, musimy uzyskać odpowiednią liczbę punktów i utrzymać je przez określony czas. Mechanizmy rozgrywki charakteryzuje spory stopnień skomplikowania. W bezproblemowym zapanowaniu nad przebiegiem gry pomaga przemyślany interfejs i system budowli oraz obejść. Wszystko jest na miejscu i pod ręką. Gra na każdym kroku tłumaczy, jak co działa i podpowiada, co należy zrobić, by odnieść sukces.

W The Settlers 7: Droga do Królestwa zawarty został ponadto rozbudowany tryb rozgrywki wieloosobowej, uwzględniający zarówno rywalizację pomiędzy graczami, jak i kooperację. Produkcja Blue Byte zapewnia graczom dostęp do edytora zamku, map oraz dodatków (w tym np. nowych przeciwników SI). Oprócz tego wprowadzono wsparcie dla serwisu Facebook, czatów, system pomocy online, czy chociażby panel przyjaciół. Warto dodać, że gra wymaga stałego połączenia z Internetem. Zmagania zostały przedstawione za pomocą ładnej oprawy graficznej, za którą odpowiada zmodyfikowana wersja silnika Trinigy. Zastosowanie znalazła tu także zaawansowana sztuczna inteligencja – zarówno poddanych, jak i przeciwników.


Chyba warto nabyć?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Flame dnia Nie 15:04, 18 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DevilDriver
Rozwalił klawę, gdy grał w Alien Shooter



Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 5/5

Płeć: Samiec

PostWysłany: Śro 12:32, 21 Kwi 2010 Temat postu:

sux!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flame
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 11477
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z procesora
Płeć: Samiec

PostWysłany: Śro 17:57, 21 Kwi 2010 Temat postu:

Czemu tak sądzisz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DevilDriver
Rozwalił klawę, gdy grał w Alien Shooter



Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 5/5

Płeć: Samiec

PostWysłany: Śro 19:13, 21 Kwi 2010 Temat postu:

sux i chuj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flame
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 11477
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z procesora
Płeć: Samiec

PostWysłany: Czw 19:00, 22 Kwi 2010 Temat postu:

To interesujące wytłumaczenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon
Aspirant do admina



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 9956
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Samiec

PostWysłany: Czw 19:12, 22 Kwi 2010 Temat postu:

rox

Tak na serio, grałem w trójeczkę i miałem taran! Którym jarałem się kilka minut, dopóki mnie nie pokonali


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flame
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 11477
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z procesora
Płeć: Samiec

PostWysłany: Czw 19:25, 22 Kwi 2010 Temat postu:

Generalnie gra jest dla mnie ciekawa ze względu na ekonomię, a nie tarany Miło jest patrzeć jak genialnie zaplanowane miasto rozwija się z każdą minutą. W odpowiednim miejscu trzeba postawić kamieniołom, magazyn, piekarnię, magazyn, młyn, magazyn, czy też dom wędkarza i... magazyn. Mnie to jakoś cholernie podnieca

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DevilDriver
Rozwalił klawę, gdy grał w Alien Shooter



Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 5/5

Płeć: Samiec

PostWysłany: Pon 19:09, 26 Kwi 2010 Temat postu:

zboczony cwaniaczek...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flame
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 11477
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z procesora
Płeć: Samiec

PostWysłany: Wto 19:36, 27 Kwi 2010 Temat postu:

Ok, jeszcze jedna "kontrowersyjna" wypowiedź i żegnamy się ponownie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DevilDriver
Rozwalił klawę, gdy grał w Alien Shooter



Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 596
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 5/5

Płeć: Samiec

PostWysłany: Pią 17:08, 30 Kwi 2010 Temat postu:

buahahahaha sorry ale nie widzialem w swoim komentarzu nic "kontrowersyjnego" lol

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon
Aspirant do admina



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 9956
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Samiec

PostWysłany: Sob 9:36, 01 Maj 2010 Temat postu:

Ale idiotycznego już tak

Dobra, to załował kiedyś, jak będziesz miał to oblukam Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flame
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 11477
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z procesora
Płeć: Samiec

PostWysłany: Pon 9:44, 03 Maj 2010 Temat postu:

Sprawdzałem, na Twoim komputerze nie pójdzie Neutral

A gra prezentuje się bardzo fajnie, choć no trochę dziecinna jest Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Towarzystwo Miłośników Spamu, a nie Wirtualnej Wariacji Strona Główna -> Strategie Wszystkie czasy w strefie GMT - 1 Godzina
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin