Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dragon
Aspirant do admina
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 9956
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Samiec
|
Wysłany: Czw 11:50, 13 Lis 2008 Temat postu: The Sims 2 |
|
Cytat: | Po wielkim sukcesie, jaki odniosła gra The Sims, twórcy postanowili stworzyć jej kontynuację, która działa niezależnie od poprzedniej jej wersji. Gra The Sims 2 polega dokładnie na tym samym, co poprzednia część – jest symulacją życia. Udoskonalono ją jednak w ogromnym stopniu – wprowadzono bardzo wiele urozmaiceń, nowe ścieżki kariery simowej, dodatkowe opcje oraz wiele innych, przydatnych i poprawiających grywalność interakcji.
Zacznijmy może od początku...
Otwieramy przyciągające wzrok pudełko, naszym oczom ukazują się 4 płyty podstawowej wersji gry. Po mozolnym i bardzo ostrożnym wyciągnięciu z niego krążków (kto produkuje takie pudełka? O to zapytuje wiele osób...) zaczynamy instalację. Przebiega ona całkowicie bez przeszkód, a sami autorzy umilają nam czas poprzez stworzoną uprzednio mini-grę a’la „Memory”. Nasz egzemplarz możemy automatycznie zarejestrować na oficjalnej stronie EA (co daje nam możliwość późniejszego korzystania z niej, otrzymania kodów bądź podpowiedzi do gry, ściągania z niej plików – ubrań, domów, przedmiotów).
Uruchamiamy... Widzimy logo i zaczynamy naszą wędrówkę zapoznawczą.
Twórcy przewidzieli dla graczy 3 miasta do wyboru – Miłowo, które słynie z sąsiedzkiego spokoju, Dziwnowo, w którym co jakiś czas zdarzają się porwania przez UFO oraz Weronę, słynącą z dwóch zwaśnionych rodów. Dano nam jednak możliwość samodzielnego stworzenia okolicy od samych podstaw, co okazuje się fascynującą zabawą. Sami wybieramy nawet ukształtowanie terenu! Widocznych jest bardzo dużo opcji, np. znane nam już, lecz rozbudowane, tworzenie rodziny - pozwala nam na wybranie koloru oczu sima, fryzury, nawet ustalenia szerokości podbródka! Ingerujemy w każdy aspekt życia naszego wirtualnego bohatera już od samego początku. Do dyspozycji mamy cały zestaw działań, które możemy wykonać.
Nasza okolica też nie musi być szara i nudna. Graficy postarali się, aby każdy znalazł coś dla siebie. Mamy pod ręką różnorakie ozdobniki – od roślin zaczynając, a na szczątkach dinozaurów kończąc. Jeśli tylko mamy ochotę, możemy prowadzić historię naszego miasteczka – wklejać zdjęcia, opisywać ważne wydarzenia, sąsiedzkie kłótnie i przyjaźnie. Mamy także zdolność kręcenia filmów i późniejszego oglądania ich. A wszystko to dzieje się w dopracowanym i szczegółowym świecie 3D. Samo sterowanie nie jest już jednak tak proste. Młodszym graczom może ona sprawić nie lada kłopotów. Oddalanie ekranu, przybliżanie, obracanie w prawo i w lewo o 360 stopni, oglądanie i prowadzenie domu pod praktycznie każdym kątem i w różnych odległościach wcale nie jest takie łatwe. Mimo to, do każdej nowości da się przyzwyczaić i po kilku godzinach takie manewry nie sprawiają już większych problemów.
Oczywiście jednym z najbardziej przyciągających elementów gry jest po prostu życie naszego Sima - „od narodzin aż do śmierci”. Wirtualna egzystencja naszych bohaterów ma zazwyczaj początek w kojcu. Sterowanie niemowlakiem jest niemożliwe, ale i tak trzeba go karmić, przewijać, bawić się z nim i układać do snu. Niedopilnowanie tego doprowadzi nas do odwiedzin... opieki społecznej. Następnym etapem jest małe dziecko, które zaczyna poznawać otaczający je świat. Uczy się chodzić, mówić, ma już swoje pierwsze pragnienia i obawy, które są jednym z trafniejszych pomysłów. Po ich spełnieniu dodają się lub odejmują punkty aspiracji, które zamieniamy na rożne dodatkowe sprzęty domowe nie do kupienia za simoleony. Kolej na dziecko – wiek, w którym nasz Sim zaczyna chodzić do szkoły. Jest to raczej okres przejściowy, trwa krótko i według mnie, nie wnosi we wspomnienia naszego bohatera nic prócz możliwości uczenia się z książek i zdobywania przyjaciół. Przygotowuje on do następnego etapu – nastolatka. To bardzo burzliwy i chyba najpiękniejszy czas dla naszego podopiecznego. Pierwsza miłość, wybór życiowej aspiracji, czyli tego, do czego będzie dążył do końca swoich dni (do wyboru – rodzina, romanse, bogactwo, popularność i wiedza). Podjęcie pierwszej pracy, uwolnienie się spod skrzydeł opiekunki, a nawet ucieczki i wymykania się z domu. Wszystko co dobre ma swój koniec, kiedy nasz Sim staje się dorosły. Jest o wiele więcej obowiązków, ale i przywilejów. Należy podjąć się pracy, aby móc płacić rachunki i prowadzić normalne życie. Twórcy przygotowali dla nas nowe zawody, zatrudniamy się jako polityk, sportowiec, biznesmen, obibok, medyk, przestępca, stróż prawa, kucharz, naukowiec lub poborowy w karierze armia. W każdej z tych dziedzin mamy możliwość dostania specjalnej nagrody zawodowej, którą zdobywamy po uzyskaniu kilku awansów. Nie jest to jednak łatwe – należy chodzić do pracy w określone dni tygodnia, nie brać chorobowego, zdobywać nowych przyjaciół , ciągle, na bieżąco, zdobywać punkty umiejętności (gotowania, techniki, charyzmy, kondycji, logiki, kreatywności i sprzątania) oraz mieć duże szczęście, kiedy pojawi się tzw. karta szansy, która może pomóc w awansie lub wręcz odwrotnie – zniszczyć życie zawodowe.
Nasz Sim ma również zainteresowania, o których może rozmawiać z innymi lokatorami lub sąsiadami. W kontaktach ważne też są cechy osobowości naszego bohatera oraz niezawodny status związku dziennego i życiowego. Im wyższy – tym lepiej, bo nasz wirtualny przyjaciel zyska więcej interakcji z danym Simem, będzie mógł flirtować i wykonywać wiele innych, niedostępnych wcześniej czynności.
Wspomnienia też grają zasadniczą rolę w grze – jeśli nasz Sim poparzył się w przeszłości, może niechętnie podchodzić do gotowania potraw lub odmówić wykonania polecenia. Podobnie dzieje się w przypadku nie utrzymywania odpowiedniej diety oraz braku ćwiczeń – Sim tyje i nie wygląda już tak atrakcyjnie jak wtedy, gdy był wysportowany i umięśniony. Oczywiście nadal musimy dbać o jego podstawowe potrzeby – energię, pęcherz, higienę, komfort, rozrywkę, towarzystwo oraz wystrój. Bardzo ważne są dobre więzy rodzinne – dzięki nim możemy zostać spadkobiercami, kiedy któryś z członków famili umrze lub straci życie w inny sposób, np. zginie w pożarze, utopi się, zostanie śmiertelnie porażony prądem lub zostanie uderzony przez meteoryt. Porwania przez niezidentyfikowany obiekt kosmiczny kończą się, w najgorszym wypadku, ciążą i przyjściem na świat małego, zielonego ufoludka.
I ostatnia prosta – emeryt. Nasz Sim może przejść na emeryturę lub nadal jeździć do pracy. Siwiejące włosy, broda i zmarszczki na twarzy wcale nie dyskwalifikują go, a wręcz przeciwnie – nareszcie podopieczny znajduje trochę czasu na odpoczynek.
Tryb kupowania również został poszerzony i rozbudowany. W zależności od upodobań, można kupować przedmioty według ich funkcji lub pomieszczenia. Gracz ma możliwość dobierania dodatków z gotowych kolekcji, które także może sam tworzyć. Bardzo pomocne są nowe narzędzia trybu kupowania jak i budowania – szczególnie zakraplacz, narzędzie projektowania oraz tryb szybkiej zamiany dnia na noc i odwrotnie. Wielu simsomaniaków może się jednak zawieść – mebli wcale nie jest tak dużo, jak można było się spodziewać.
Katalog trybu budowy nieco nadrabia straty. Nareszcie pojawiła się możliwość budowania więcej niż jednego piętra, a nawet postawienia domu na solidnych fundamentach. Mamy do dyspozycji wiele nowych pokryć ścian, podłóg, drzwi, okien i schodów. Sami projektujemy dach bądź ustawiamy go automatycznie. Odwiedzamy małe centrum ogrodowe, które oferuje kilkanaście rodzajów roślin. W razie potrzeby, korzystamy z przełączenia kamery na „rzut z lotu ptaka”, który ułatwia rozplanowanie pokojów we wnętrzu domu.
Dodatkowo mamy możliwość wyjechać na parcelę publiczną – do sklepu spożywczego czy też do butiku po nowe ubrania. Wystarczy wezwać taksówkę i wyruszyć na podbój centrum handlowych! Sami również możemy budować małe sklepiki i parki – dla lepszej rozrywki naszych Simów i dla urozmaicenia ich życia!
Nie opisałam tutaj wszystkich możliwości, jakie niesie ze sobą gra The Sims, która z pewnością zasługuje na ogromną pochwałę. Wprowadza nas ona w wirtualne życie, z którym możemy zrobić czego tylko dusza zapragnie. Od kołyski – po grób kierujemy losami naszych podopiecznych. Ma ona jednak wiele niedociągnięć i bugów, które są korygowane przez patche dostępne na oficjalnej stronie EA. Polecam ją każdemu – zarówno graczom młodszym jak i starszym, bo każdy odnajdzie w tej rozgrywce coś dla siebie.
Gra przeznaczona jest dla dzieci powyżej siódmego roku życia. |
Nowości względem The Sims:
- Grafika 3D dzięki, której można dokładniej odwzorować mimikę twarzy i fizykę ruchów postaci, wygląd pomieszczenia i obiektów w nim umieszczanych.
- Ponad to silnik graficzny wykorzystany w The Sims 2 pozwala na zastosowanie odbić, załamań i rozproszeń światła.
- Przejrzyste menu ułatwiające obsługę gry.
- Rozbudowany interfejs tworzenia Simów.
- Życiowe priorytety Simów, czyli wybór drogi według, której będą się rozwijać.
- Chemia Simów, czyli "Co kręci", a "co odrzuca" w relacjach z innymi Simami (od dodatku Nocne Życie).
- Aspiracje - Simy mają różnego rodzaju pragnienia zależne między innymi od ich życiowych priorytetów, należy je spełniać aby otrzymywać punkty, za które możemy później otrzymać rozmaite gadżety.
- Wskaźniki: aspiracji, reputacji (od dodatku Na studiach), korzyści z aspiracji życiowej (od dodatku Czas wolny).
- Obawy mają odwrotne działanie do aspiracji. Simy boją się niektórych zjawisk, a gdy lęk się ziści punkty aspiracji są odejmowane.
- Realistyczne etapy życia i rozwoju.
- Genotyp pozwala na dziedziczenie wielu cech po rodzicach, zarówno fizycznych jak i osobowości.
- Wspomnienia, na podstawie których określana jest ich osobowość:
złe wspomnienia mają związek z obawami i mogą długotrwale niszczyć np. relacje w rodzinie
dobre wspomnienia mają związek z aspiracjami i Simy przez długi czas mogą się cieszyć z osiągnięcia jakiegoś celu
- Ubrania uzależnione od pory dnia, czy też okazji.
- Szerzej rozbudowany system przeprowadzek.
- Dni tygodnia.
- Możliwość nakręcenia filmu z Simami w rolach głównych.
- Dodatkowe codzienne czynności.
- Możliwość tworzenia własnych miasteczek i okolic.
- Możliwość studiowania w 11 różnych kierunkach (od dodatku Na Studiach)
- Zmiany pogodowe i pory roku (od dodatku Cztery Pory Roku)
- Hobby (od dodatku Czas wolny)
- Możliwość mieszkania na osiedlu, gdzie za ścianą mieszka inna rodzina (od dodatku Osiedlowe Życie)
- Choroby
Miasteczka w grze:
- Dziwnowo
- Miłowo
- Werona (lub Verona)
- Kwitnące Wzgórza (z dodatkiem The Sims 2: Cztery Pory Roku)
- Dolina Niezbędna (z dodatkiem The Sims 2: Czas wolny)
- Jaskinia Pokrzyku (Zatoka Belladony) (z dodatkiem The Sims 2: Osiedlowe Życie)
Dodatkowe miejsca:
- Akademia Klasyczna (z dodatkiem The Sims 2: Na Studiach)
- Nowa Politechnika (z dodatkiem The Sims 2: Na Studiach)
- Uniwersytet Simowy (z dodatkiem The Sims 2: Na Studiach)
- Przedmieście (z dodatkiem The Sims 2: Nocne Życie)
- Lazurowa Promenada (z dodatkiem The Sims 2: Własny Biznes)
3 miasteczka wakacyjne do których wyjeżdżamy tylko na wakacje (z dodatkiem The Sims 2: Podróże):
- Wioska Takemizu (Daleki wschód)
- Trzy Jeziora (góry)
- Wyspa Twikkii (tropiki)
Wyszło 8 oficjalnych dodatków
Na Studiach (ang. University) – dzięki temu dodatkowi Simy mogą pójść na studia i także zdobywając wysokie oceny w nauce otrzymywać dodatkowe miejsce na pragnienie albo zmianę życiowej aspiracji. Zmiany w rozgrywce to wprowadzenie wskaźnika reputacji, 4 nowe kariery (artysta, showbiznes, badacz nauk przyrodniczych, kariera paranormalna) i inne.
Nocne Życie (ang. Nightlife) – wprowadza nowe sposoby budowania i ozdabiania domów Simów, nowe stroje, umożliwia Simom spędzanie czasu w mieście na tańcach, karaoke, grze w kręgle czy randkach. Pojawił się nowy rodzaj aspiracji – przyjemność. Możliwe stało się także kupno samochodów i jeżdżenie nimi (wymagane jest dobudowanie garażu). Rozszerzony został zasięg widoczności otoczenia. Dołączone do dodatku są też przedmieścia.
Własny Biznes (ang. Open for Business) – w tym dodatku Simy mają możliwość założenia własnego biznesu – od sieci restauracji przez high-endowe sklepy elektroniczne po centra handlowe i butiki. Wprowadzono wiele udoskonaleń, między innymi windy, miejsce do tworzenia produktów ręcznie robionych, kierowanie grupą podwładnych w sklepie itd.
Zwierzaki (ang. Pets) - w tym dodatku Simy mogą mieć własne zwierzaki: psy i koty. Świnki morskie, papugi i rybki można pozyskać w trybie kupowania. Zwierzęta mogą mieć własną pracę. Poszerzone zostały możliwości w trybie kupowania i w trybie budowy. Data premiery to 17 października 2006.
Cztery pory roku (ang. Seasons) - Do gry dodano cztery pory roku - każda trwa ok. 5 dni, jednak jak w rzeczywistym świecie, może trwać dłużej lub krócej. Dodano ogrodnictwo pozwalające tworzyć eliksiry - rośliny muszą byś sadzone i zbierane w odpowiednich porach roku, jednak można również zbudować szklarnię. W dodatku pojawia się również ubranie wierzchnie, które musi być odpowiednie do danej pogody. Można również przypisać fryzury do ubrań (np. rozpuszczone włosy w ubraniu codziennym, a ładnie spięte w stroju wizytowym). Do tego wszystkie dochodzi jeszcze parę pomniejszych opcji jak np. schładzanie czy rozgrzewanie simów napojami. Premiera odbyła się 2 marca 2007.
Podróże (ang. Bon Voyage) - ten dodatek bazuje na dodatku "Wakacje" z poprzedniej części gry, co było już wspominane. Jego premiera odbyła się 7 września 2007. W grze dostępne są trzy warianty zabawy: luksusowy apartament na rozległej, tropikalnej wyspie, biwakowanie na szczycie dziewiczej góry oraz poznawanie kultury Dalekiego Wschodu.
Czas wolny (ang. Free Time ) - w tym dodatku zwrócimy uwagę na różnego rodzaju zajęcia które Simowie będą mogli wykonywać w wolnym czasie. Zajęcia te to przede wszystkim: gra na instrumentach muzycznych, uprawianie sportu, taniec, pielęgnowanie samochodu, szukanie życia pozaziemskiego, lepienie garnków i wiele innych czynności. Premiera odbyła się 29 lutego 2008 r.
Osiedlowe życie (ang. Apartment Life) - dzięki dużej ilości okolicznych mieszkańców łatwiej jest nawiązywać znajomości. Dostępne są nowe atrakcje jak chociażby plac zabaw dla dzieci, kawiarnia, pokazy breakdance w parku. Dodatek pozwala na zetknięcie się z nowymi grupami społecznymi, m.in.: wielbiciele technicznych gadżetów, sportsmeni oraz artystycznie zorientowani członkowie lokalnej bohemy. Simy mogą żyć w bardzo zróżnicowanych mieszkaniach – począwszy od kwater wynajętych w kilka osób, a skończywszy na luksusowych apartamentach z własnym lokajem. Do gry zostały wprowadzone także triki magiczne. Premiera odbyła się 26 sierpnia 2008.
Wydano Mini Pack
Zestaw świąteczny - akcesoria (ang. Christmas Party Pack) - dzięki temu dodatku simy maja teraz możliwość urządzenia prawdziwych świąt . Mogą w salonie postawić wielką choinkę lub przyozdobić okna witrażami. Jeśli zostawisz na noc ciastka odwiedzi cię Święty Mikołaj.
Wydano akcesoria
Rozrywka rodzinna akcesoria (ang. Family Fun Stuff) – nowa kolekcja ubrań, mebli, dekoracji i akcesoriów dla Simów. W dodatku są np. nowe zestawy do dekoracji domu – morski, podwodny i baśniowy, kostiumy dla dzieci i dorosłych, oraz ponad 60 nowych obiektów, w tym zamkowe łóżka, przebrania na lato, tropikalne ozdoby na ściany i wiele innych. Dodatek trafił do sklepów 14 kwietnia 2006 r.
Szyk i elegancja – akcesoria (ang. Glamour Life Stuff) - kolekcja luksusowych mebli, modnych ubrań i wystawnych elementów dekoracyjnych, dzięki nim Simy mogą spełniać swoje zachcianki i prowadzić wykwintne życie. Pozwala tworzyć pełne przepychu wnętrza, urządzać sypialnie, salony i jadalnie meblami najwyższej jakości. Zestaw akcesoriów oferuje 60 nowych przedmiotów. Trafił do sklepów 1 września 2006 r.
Na święta – akcesoria (ang. Happy Holiday Stuff) - akcesoria na potrzeby świąt Bożego Narodzenia, zabawy sylwestrowej, Halloween czy Wielkanocy. "Na święta" zawiera minipak "Zestaw Świąteczny" (z 40 przedmiotami) oraz 20 nowych przedmiotów. Dostępne w sklepach od 10 listopada 2006 r.
Impreza - akcesoria (ang. Celebration Stuff) - dodatek bazujący na imprezach takich jak: ślub, piknik, urodziny itp. Dojdzie 60 nowych ubrań, ozdób i innych rzeczy kojarzących się z imprezą. Polska premiera 9 kwietnia 2007, a światowa 6 kwietnia 2007
Moda z H&M - akcesoria (ang. H&M Fashion Stuff) - znajdują się tu ubrania, które zaprojektował sklep odzieżowy H&M. Premiera odbyła się 8 czerwca 2007 roku
Młodzieżowy styl - akcesoria (ang. Teen Style Stuff) - zestaw akcesoriów dla nastoletnich simów, mających podkreślić ich styl i indywidualność. W sklepach od 9 listopada 2007.
Kuchnia i łazienka. Wystrój Wnętrz - akcesoria - (ang. Kitchen and Bath Interior Design Stuff) - daje możliwość wystrojenia kuchni i łazienki w dwóch stylach: romantycznym i nowoczesnym. Pojawił się 15 kwietnia 2008.
IKEA urządza dom - akcesoria - (ang. IKEA Home Stuff) - meble i dekoracje zaprojektowane przez firmę IKEA, na wzór dodatku zaoferowanego przez H&M. Dodatek wydany 24 czerwca 2008.
The Sims 2: Rezydencje i ogrody - akcesoria - (ang. Mansion and Garden Stuff) - ostatnie akcesoria do gry The Sims 2. Wprowadzają nowe obiekty do ogrodu, a także wyjątkowo nowe narzędzie budowy i interakcje. Nowością jest możliwość zmieniania kąta nachylenia dachu, panel słoneczny czy zjeżdżanie po poręczy.
Już wkrótce!
The Sims 3 - premiera jest zapowiedziana na 20 lutego 2009r.. W grze The Sims 2: Czas wolny możemy zobaczyć krótki filmik z tej gry. Na razie znane jako screeny jest kilka zrzutów z magazynu Games for Windows. W grze będzie można poruszać się po całym mieście bez oczekiwania na wczytanie lokacji.
Gra została na targach E3 w 2004 roku uznana za najlepszą grę symulacyjną i sprzedażą pobiła pierwszą część z dodatkami.
Screeny:
No i jak wam się podoba? Moim zdaniem giera wciąga, i wcale nie jest babska, no troszkę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon dnia Pon 10:38, 02 Lut 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Flame
Administrator
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 11477
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z procesora Płeć: Samiec
|
Wysłany: Czw 19:21, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
Jest nużąca po pewneym czasie, ale ogólnie jest wciągająca i ciekawa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon
Aspirant do admina
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 9956
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Samiec
|
Wysłany: Pią 13:29, 14 Lis 2008 Temat postu: |
|
Masz wakacje, podróże i cztery pory roku na dysku? To bym dał pen drive i byś przkopiował, co? Please
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Barton
Je tylko jeden posiłek dziennie aby grać
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: z kinder niespodzianki Płeć: Samiec
|
Wysłany: Pią 18:51, 14 Lis 2008 Temat postu: |
|
a to wystarczy mieć zwykłe Sims2...czy jeszcze powinno się mieć dodatki,,,? XD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Flame
Administrator
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 11477
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z procesora Płeć: Samiec
|
Wysłany: Pią 19:21, 14 Lis 2008 Temat postu: |
|
Ech...barton, barton xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon
Aspirant do admina
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 9956
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Samiec
|
Wysłany: Sob 8:32, 15 Lis 2008 Temat postu: |
|
[KWM mode]
Bartonie, jak sama nazwa wskazuje dodatki są po to, aby coś dodać. I paradoksalnie Simsy to ZUO!!! PAŁA!
[Dragon mode]
Khe... a więc Flame?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon dnia Sob 8:33, 15 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon
Aspirant do admina
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 9956
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Samiec
|
Wysłany: Pią 14:28, 05 Gru 2008 Temat postu: |
|
"The Sims 2: Rezydencje i ogrody - akcesoria - (ang. Mansion and Garden Stuff) - potwierdzone nowe akcesoria do gry, prawdopodobnie ukażą się już 21 Listopada 2008. Jak sam tytuł wskazuje, ukażą się w nim obiekty do willi i ogrodu." - pack wyszedł... podobno jest rewelacyjny. Można zjeżdzać po poręczy, ustawić kąt nachylenia dachu (brakowało mi tego) itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Flame
Administrator
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 11477
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z procesora Płeć: Samiec
|
Wysłany: Pią 18:13, 05 Gru 2008 Temat postu: |
|
Rewelacja! Można zjechać po poręczy! Nie uświadczysz tego nigdzie indziej! Możesz też zmienić kąt nachylenia dachu! Myszką! Chcesz? Taaak?
Chcesz?
Chcesz?
Chcesz?
Na pewno??
Na serio??
Taaaaaaak?
No ale tak czy nie??
No to zapłać 80 zyli xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon
Aspirant do admina
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 9956
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Samiec
|
Wysłany: Nie 8:39, 07 Gru 2008 Temat postu: |
|
Flame napisał: | Rewelacja! Można zjechać po poręczy! Nie uświadczysz tego nigdzie indziej! Możesz też zmienić kąt nachylenia dachu! Myszką! Chcesz? Taaak? - Aha
Chcesz? - TAK xD
Chcesz? - No
Chcesz? - Nie
Na pewno?? - Nie!
Na serio?? - ...
Taaaaaaak? - No przecież mówie nie...
No ale tak czy nie?? - Tak xD
No to zapłać 80 zyli xD - no to nie xD |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon dnia Nie 8:40, 07 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Flame
Administrator
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 11477
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z procesora Płeć: Samiec
|
Wysłany: Nie 10:52, 07 Gru 2008 Temat postu: |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon
Aspirant do admina
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 9956
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Samiec
|
Wysłany: Śro 18:49, 10 Gru 2008 Temat postu: |
|
Jak my się rozumiemy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Flame
Administrator
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 11477
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z procesora Płeć: Samiec
|
Wysłany: Czw 19:19, 11 Gru 2008 Temat postu: |
|
Wystarczą buźki xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Barton
Je tylko jeden posiłek dziennie aby grać
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: z kinder niespodzianki Płeć: Samiec
|
Wysłany: Czw 21:42, 11 Gru 2008 Temat postu: |
|
no i niby to było na waszym poziomie...bo mnie to jakoś nie podnieciło,,,XD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Flame
Administrator
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 11477
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z procesora Płeć: Samiec
|
Wysłany: Pią 7:14, 12 Gru 2008 Temat postu: |
|
Ech...ja nie mam takich potrzeb by mnie rozmowa na forum podniecała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon
Aspirant do admina
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 9956
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Samiec
|
Wysłany: Pią 18:14, 12 Gru 2008 Temat postu: |
|
Widocznie Bartek ma inne sposoby zaspokajania tych potrzeb. Najpierw w plebiscycie muzycznym o mruczeniu do koleżanki, teraz o podniecaniu... co będzie za miesiąc? Relacja z... dobra pozostawiam bez komentarza xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Barton
Je tylko jeden posiłek dziennie aby grać
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 2411
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: z kinder niespodzianki Płeć: Samiec
|
Wysłany: Pią 19:15, 12 Gru 2008 Temat postu: |
|
no ja myśle,,,a poza tym nie chociło mi o "podnieceniu" w takim sensie...wy,,,nie dokończeXD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Flame
Administrator
Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 11477
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z procesora Płeć: Samiec
|
Wysłany: Sob 16:23, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
Wiem o co chodziło xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon
Aspirant do admina
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 9956
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Samiec
|
Wysłany: Sob 16:12, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
Ale Bartek nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|