Autor Wiadomość
Flame
PostWysłany: Pon 9:44, 03 Maj 2010    Temat postu:

Sprawdzałem, na Twoim komputerze nie pójdzie Neutral

A gra prezentuje się bardzo fajnie, choć no trochę dziecinna jest Sad
Dragon
PostWysłany: Sob 9:36, 01 Maj 2010    Temat postu:

Ale idiotycznego już tak

Dobra, to załował kiedyś, jak będziesz miał to oblukam Mruga
DevilDriver
PostWysłany: Pią 17:08, 30 Kwi 2010    Temat postu:

buahahahaha sorry ale nie widzialem w swoim komentarzu nic "kontrowersyjnego" lol
Flame
PostWysłany: Wto 19:36, 27 Kwi 2010    Temat postu:

Ok, jeszcze jedna "kontrowersyjna" wypowiedź i żegnamy się ponownie.
DevilDriver
PostWysłany: Pon 19:09, 26 Kwi 2010    Temat postu:

zboczony cwaniaczek...
Flame
PostWysłany: Czw 19:25, 22 Kwi 2010    Temat postu:

Generalnie gra jest dla mnie ciekawa ze względu na ekonomię, a nie tarany Miło jest patrzeć jak genialnie zaplanowane miasto rozwija się z każdą minutą. W odpowiednim miejscu trzeba postawić kamieniołom, magazyn, piekarnię, magazyn, młyn, magazyn, czy też dom wędkarza i... magazyn. Mnie to jakoś cholernie podnieca
Dragon
PostWysłany: Czw 19:12, 22 Kwi 2010    Temat postu:

rox

Tak na serio, grałem w trójeczkę i miałem taran! Którym jarałem się kilka minut, dopóki mnie nie pokonali
Flame
PostWysłany: Czw 19:00, 22 Kwi 2010    Temat postu:

To interesujące wytłumaczenie.
DevilDriver
PostWysłany: Śro 19:13, 21 Kwi 2010    Temat postu:

sux i chuj
Flame
PostWysłany: Śro 17:57, 21 Kwi 2010    Temat postu:

Czemu tak sądzisz?
DevilDriver
PostWysłany: Śro 12:32, 21 Kwi 2010    Temat postu:

sux!
Flame
PostWysłany: Nie 15:03, 18 Kwi 2010    Temat postu: Settlers 7



Ostatnimi czasy w trakcie przeciągających się wiecznie przerw w bokserskich galach postanowiłem przełączać kanał o oczko i oglądać Hypera. Tak oto natrafiłem na reportaż o najnowszych Settlersach.
Nigdy nie byłem zwolennikiem tej serii, bowiem uważałem, że strategie RTS, w stylu AoE są o niebo ciekawsze. Mówiłem to jednak bez uprzedniego zagrania w osadników. Najnowsza część to chyba najlepsza ku temu okazja, oddaję głos redakcji GoL.

Cytat:
The Settlers 7: Droga do Królestwa to strategia czasu rzeczywistego koncentrująca się na warstwie ekonomicznej. Naszym zadaniem jest odpowiednie pokierowanie podległymi osadnikami, tak by nasze królestwo stało się krainą mlekiem i miodem płynącą. Tytuł stanowi powrót do korzeni serii, choć jednocześnie zadbano, by gra była atrakcyjna nie tylko dla weteranów cyklu.

The Settlers 7 oferuje dużą swobodę w wyborze ścieżki rozwoju naszego imperium. Możemy położyć nacisk na stronę militarną, handlową lub też na nowe technologie. Jednak sukcesy w tych dziedzinach są jedynie rezultatem zdrowej gospodarki. Dopiero dzięki mądremu zarządzaniu włościami oraz podwładnymi uzyskamy środki potrzebne do pokonania konkurencji. Walka jest kompletnie automatyczna i nie umożliwia ręcznego sterowania przebiegiem bitew. Sukces lub porażka podbojów jest więc głównie rezultatem tego, na jak dobre oddziały było nas stać.

W grze o wygranej decydują punkty zwycięstwa. Wymagania, jakie musimy spełnić, by je zdobyć, są różnorodne (np. wymyślenie odpowiednio zaawansowanej technologii). By wygrać, musimy uzyskać odpowiednią liczbę punktów i utrzymać je przez określony czas. Mechanizmy rozgrywki charakteryzuje spory stopnień skomplikowania. W bezproblemowym zapanowaniu nad przebiegiem gry pomaga przemyślany interfejs i system budowli oraz obejść. Wszystko jest na miejscu i pod ręką. Gra na każdym kroku tłumaczy, jak co działa i podpowiada, co należy zrobić, by odnieść sukces.

W The Settlers 7: Droga do Królestwa zawarty został ponadto rozbudowany tryb rozgrywki wieloosobowej, uwzględniający zarówno rywalizację pomiędzy graczami, jak i kooperację. Produkcja Blue Byte zapewnia graczom dostęp do edytora zamku, map oraz dodatków (w tym np. nowych przeciwników SI). Oprócz tego wprowadzono wsparcie dla serwisu Facebook, czatów, system pomocy online, czy chociażby panel przyjaciół. Warto dodać, że gra wymaga stałego połączenia z Internetem. Zmagania zostały przedstawione za pomocą ładnej oprawy graficznej, za którą odpowiada zmodyfikowana wersja silnika Trinigy. Zastosowanie znalazła tu także zaawansowana sztuczna inteligencja – zarówno poddanych, jak i przeciwników.


Chyba warto nabyć?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group