Autor |
Wiadomość |
Flame |
Wysłany: Śro 16:27, 07 Paź 2009 Temat postu: |
|
Takowych brak Ale chodziaż Driving Force Pro! To tylko 300 zł |
|
|
Dragon |
Wysłany: Śro 16:24, 07 Paź 2009 Temat postu: |
|
Nie za duże wymagania? Jak stoisz z funduszami? |
|
|
Flame |
Wysłany: Śro 16:20, 07 Paź 2009 Temat postu: |
|
Szkoda że nie mam Logitecha G27 do Szifta Moja kierownica oporna cholernie |
|
|
Dragon |
Wysłany: Śro 7:09, 07 Paź 2009 Temat postu: |
|
W Carmageddon chyba grałem, ale dawno dawno temu. Jakieś takie tandetne było. Wolałem jakąś tandetną zręcznościówkę o nazwie bodajrze Sammy. |
|
|
Flame |
Wysłany: Wto 18:13, 06 Paź 2009 Temat postu: |
|
Ale to już tylko Carmageddon podobno tylko Albo jeszcze GTA |
|
|
Dragon |
Wysłany: Wto 6:50, 06 Paź 2009 Temat postu: |
|
O tym samym myślałem |
|
|
Flame |
Wysłany: Pon 18:14, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
Fajnie byłoby porozjeżdżać przechodniów... |
|
|
Dragon |
Wysłany: Pon 15:26, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
Ja nie liczyłem, ale Underground 2 też miło wspominam, tylko to miasto było takie mało żywotne. |
|
|
Flame |
Wysłany: Pon 11:56, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
Przeglądając dawne nr CDA natknąłem się właśnie na recenzję MW. I rzeczywiście, wspomnienia mam miłe. Nad Underground 2 spędziłem jednak więcej czasu. |
|
|
Dragon |
Wysłany: Nie 20:26, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
Ale fajny był, owszem, powinni to bardziej rozwinąć, ale miało to coś |
|
|
Flame |
Wysłany: Nie 6:50, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
Klimat? Tylko dla jedenastolatków Gra zrobiła się bardziej ambitna i to najważniejsze.
Pierwsze wrażenia na mojej leciwej kierownicy są nawet, nawet. Widać, że gra nie była przygotowywana z myślą o klawach. |
|
|
Dragon |
Wysłany: Sob 20:25, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
No szkoda, klimat padł... teraz to muszą poprostu rywalizować z najlepszymi, będzie ciężko im się wybić. |
|
|
Flame |
Wysłany: Sob 9:20, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
To już nie jest NFS, tak bym to ujął. Most Łonted to zręcznościówka, jak patrzę na to teraz, była identyczna, jak Carbon czy Underground. Pościgów nie ma, bo nie ma otwartego świata, tyle. |
|
|
Dragon |
Wysłany: Sob 7:30, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
Prezentuje się sosyscie... WRÓĆ! Soczyście Bardziej realistyczna? Buu... dla mnie wzorcem był Most Wanted z całej tej serii, nie wiem co z pościgami z policją? Urozmaicały grę, dodawały swoiski klimat, a tu co? No tak czy siak w grę z serii NFS muszę zagrać! |
|
|
Flame |
Wysłany: Sob 6:59, 03 Paź 2009 Temat postu: NFS: Shift |
|
PRODUCENT: Slightly Mad Studios
WYDAWCA: Electronic Arts Inc.
DYSTRYBUTOR: Electronic Arts Polska
Oczekiwanie na nowe, ciekawe samochodówki jest procesem niezwykle długotrwałym. Ostatnim kopem dla fanów tego typu gier był Grid. Ale to był czerwiec 2008 roku. Cieszy więc fakt, że ponad rok później świat komputerowej rozgrywki dostał NFS: Shift.
Jest to gra zdecydowanie trudniejsza od produkcji Codemasters. Choć ze zręcznościowego stylu gry jeszcze trochę zostało (w miarę swobodne poruszanie się po żwirze, w Gridzie było to nie do pomyślenia), to jednak Slighty Mad Studnios, producenci znani z serii GTR (symulatory) stanęli na wysokości zadania. Ja czekam tylko, by wypróbować grę na swojej leciwej kierownicy. Więcej o Szifcie, powie nam nieoceniony serwis GoL:
Cytat: | Następna część znanej serii wyścigów. Tym razem, twórcy postawili na realizm i stworzyli dzieło starające się jak wiernie odwzorować wrażenia z jazdy najpotężniejszymi samochodami znanymi ludzkości.
Need for Speed Shift to następna odsłona znanej serii wyścigów, która na rynku gier elektronicznych obecna jest już od 1995 roku. Za stworzenie tego dzieła odpowiadają: firma Slightly Mad Studios (zrzeszająca twórców między innymi GT Legends i GTR 2) oraz Micheal Mann (studio Black Box) i Patrick Soderlund (EA Games).
Twórcy Shift zdecydowali się na dość symulacyjne podejście do tematu wyścigów i starali się dokładnie odwzorować wrażenia z jazdy niezwykle szybkimi samochodami. Opracowali bardzo realistyczny model prowadzenia aut oraz nowy, widowiskowy system kolizji i zniszczeń. Jednocześnie położyli szczególny nacisk na zbalansowanie rozgrywki i zapewnienie graczom wrażeń oraz satysfakcji z osiąganych wyników nawet, jeżeli odbiorcy preferują zręcznościowy styl jazdy.
W tej odsłonie serii Need for Speed najważniejszy jest jednak kierowca, z którym możemy identyfikować się dzięki widokowi z wnętrza samochodu (z realistycznie odwzorowanym kokpitem i kamerą przyczepioną do kasku). Liczne wstrząsy i widok pękającej przedniej szyby to tylko niektóre z efektów, jakich wtedy doświadczamy. Dzięki kamerze FPP wrażenie prędkości staje się bardziej autentyczne i łatwiej wyobrazić sobie przeciążenia towarzyszące przełączaniu biegów.
W drodze do zwycięstwa na 18 torach - zarówno prawdziwych (Willow Springs, Laguna Seca), jak i fikcyjnych – przeszkadzają nam liczni oponenci. Programiści wyposażyli przeciwników w zaawansowane algorytmy Sztucznej Inteligencji, dzięki czemu są oni aktywniejsi w walce o czołowe pozycje oraz znacznie bardziej bezpardonowi, gdy chodzi o utrzymanie zdobytych miejsc. Na skutek powyższych ulepszeń Shift zyskał kształt, pozwalający porównywać go do konkurencyjnego GRID-a, wydanego przez studio Codemasters. |
Ode mnie Szift póki co otrzymuje ósemeczkę, więcej o tym, dlaczego i jak w całkiem prawdopobnej recenzji.
SKRINY:
|
|
|