Autor Wiadomość
Dragon
PostWysłany: Czw 15:35, 09 Lip 2009    Temat postu:

Też czytałem recenzję, audio nie było takie tragiczne.
Flame
PostWysłany: Czw 14:22, 09 Lip 2009    Temat postu:

Ocena w CDA - 8, obniżona z 9 za brak multiplayera i kiepskie audio - video. Brak multiplay'a mi nie przeszkadza, ale oprawa graficzna już tak. Generalnie, nasze słowa się potwierdziły.
Dragon
PostWysłany: Wto 17:05, 07 Lip 2009    Temat postu:

Fajne było, grafika nie odrzuca.
Flame
PostWysłany: Wto 9:04, 07 Lip 2009    Temat postu:

Nadal nie mam chęci przechodzić dalej.
Dragon
PostWysłany: Nie 8:38, 05 Lip 2009    Temat postu:

Był jakiś, ale nie termobaryczny.
Flame
PostWysłany: Sob 7:49, 04 Lip 2009    Temat postu:

Być może pojawia się w kolejnej części gry. Ciekawi mnie ten czołg. Była już misja z tym związana?
Dragon
PostWysłany: Sob 7:32, 04 Lip 2009    Temat postu:

Ciekawe, ale to, że poziom hard odblokuje się po przejściuj normalnego to się domyślałem. Tylko co to jest ten tryb widzenia zainfekowanego
Flame
PostWysłany: Pią 15:26, 03 Lip 2009    Temat postu:

Oto, na co natknąłem się w trakcie przeglądania GOL-a:

Triki do gry

Łatwe zdobywanie punktów doświadczenia

Upewnij się, że dysponujesz trybem widzenia zainfekowanego (Infected Vision) i przejmij kontrolę nad wrogim śmigłowcem bez wszczynania alarmu. Załącz alternatywny tryb obserwacji otoczenia i przystąp do lokalizowania pomarańczowych wież rozrzuconych po całej okolicy. Niszcz te obiekty z wykorzystaniem maszyny latającej, a za każdą udaną akcję otrzymasz dziesięć tysięcy punktów doświadczenia. Warto dodać, że nowe wieże pojawiają się bez przerwy, tak więc możesz dzięki tej metodzie regularnie rozwijać umiejętności głównego bohatera.

Czołg termobaryczny

Udaj się do miejsca, w którym rozpoczyna się wyzwanie zatytułowane Rolling Thunder. Wskocz do zaparkowanego obok czołgu, po czym anuluj wykonywanie wyzwania. Zauważ, że z maszyny możesz w dalszym ciągu korzystać, tym razem już bez żadnych ograniczeń.

Ukryte tryby zabawy

Hardukończ grę na normalnym poziomie trudności.

Bonusowe wyzwaniazdobądź złotą rangę we wszystkich misjach.
Dragon
PostWysłany: Pią 14:57, 03 Lip 2009    Temat postu:

Nie zmieniajmy tematu, rozmwaiajmy o Prototype Nie no przeszedłem z kodami, na pewno mówiłem, że bez?

Poradnik nie potrzebny, czasem może słownik.
Flame
PostWysłany: Pią 14:43, 03 Lip 2009    Temat postu:

A mówiłeś, że przeszedłeś bez niczego

Czy do Prototype potrzebny by był poradnik? Moim zdaniem np. nie. Wszystko wydaje się być raczej oczywiste.
Dragon
PostWysłany: Pią 11:25, 03 Lip 2009    Temat postu:

Ja czasem, np. w THPS 4, nie wiem po co. Przyjemniej się grało, bo tak to była by gra tylko dla hardkorowców.
Flame
PostWysłany: Pią 11:24, 03 Lip 2009    Temat postu:

Ja np. od dawna Przecież to bezsens
Dragon
PostWysłany: Pią 10:45, 03 Lip 2009    Temat postu:

I od teraz zawsze gramy bez kodów Wesoly
Flame
PostWysłany: Pią 10:33, 03 Lip 2009    Temat postu:

A to był dopiero początek Wesoly Ale kto nie lubiłby wyzwań
Dragon
PostWysłany: Pią 10:07, 03 Lip 2009    Temat postu:

Trzeba też zwrócić uwagę na trudność gry na "normalnym poziomie"
Flame
PostWysłany: Pią 9:43, 03 Lip 2009    Temat postu:

Zapowiada się istotnie smakowicie. Mam nadzieję, że gra jest długa - wtedy zobaczymy więcej nowych ewolucji Mruga
Dragon
PostWysłany: Pią 9:33, 03 Lip 2009    Temat postu:

No tak, wróćmy do Prototypa. Mnie zaskoczyły możliwości przemian bohatera. Dalej będzie ciekawie. Coraz to nowe przetworzenia a zarazem nowa broń.
Flame
PostWysłany: Pią 9:17, 03 Lip 2009    Temat postu:

Przecież widziałem, to jak mam nie wierzyć.
Dragon
PostWysłany: Pią 9:10, 03 Lip 2009    Temat postu:

Nie wierzysz mi?
Flame
PostWysłany: Pią 8:19, 03 Lip 2009    Temat postu:

Bo Tobie nie działa podobno

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group