Forum Towarzystwo Miłośników Spamu, a nie Wirtualnej Wariacji Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Gry niekoniecznie paragrafowe

Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum Towarzystwo Miłośników Spamu, a nie Wirtualnej Wariacji Strona Główna -> Klasztor
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Flame
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 11477
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z procesora
Płeć: Samiec

PostWysłany: Sob 11:08, 22 Sie 2009 Temat postu: Gry niekoniecznie paragrafowe

Jako że poprzedni temat o podobnym zagadnieniu składał się w 90% ze spamu, a w 10% z nieporozumień, zakładam nowy, "czysty".

Naszym zadaniem jest opracowanie struktury gry RPG, jaką mielibyśmy oddać do użytku najpóźniej w urodziny. Zepnijmy więc dupska i weźmy się do roboty.

Póki co zrezygnowałem z pomysłu rdzennej gry paragrafowej, pozostał tylko pierwszy człon tej nazwy. Chodzi mi o normalną, pełnoprawną grę RPG, stworzoną jednym ze specjalnych programów. Oto i one:

Dungeon Crafter

Status: darmowy (pełna wersja do pobrania na stronie)
Ostatnia wersja: 3.0 (silver)
Możliwości: ograniczone, tylko najważniejsze narzędzia
Stopień skomplikowania: 8 letnie dziecko da sobie radę
Dostępność rozszerzeń: brak oficjalnych
Strona www produktu: [link widoczny dla zalogowanych]

Opis
Dungeon Crafter (DC) to prawdopodobnie pierwszy w historii, naprawdę przyzwoicie wyglądający i poważny program tego typu. Miał również chyba najburzliwszą historię ze wszystkich produktów w swej klasie. Projekt upadał, był wskrzeszany przez różne firmy i ludzi, aby znowu być zapomnianym i ożywianym ponownie. Jest to najprostszy z opisywanych programów. Co za tym idzie ma ograniczone możliwości, ale równocześnie jest całkiem sprytny i szybki. Mapkę tworzy się po prostu chwytając z odpowiedniego menu obiekty, podłogi, czy mury i układa z nich „mozaikę” widoczną z góry. Stworzenie małej gospody, siedziby kupca, przeklętej kaplicy czy niewielkich, jednopoziomowych lochów to kwestia dosłownie kilku minut pracy. Schody zaczynają się w momencie, gdyby chciało się wykonać ambitniejsze projekty. DC po prostu nie nadaje się do większych, skomplikowanych map. W tym programie obiekty mogą być układane jedynie pod kątem prostym. Każde pole trzeba ręcznie wypełniać. Bardzo brakuje opcji „wypełnij teksturą”. Można co prawda większy teren podzielić na kilka sekcji i każdą konstruować osobno, ale byłby to długotrwały proceder wymagający dobrej pamięci. Dodatkowo efekt końcowy nawet przy użyciu atrakcyjnych obiektów będzie przypominał labirynt z gier Wolfenstein 3-D, czy Eye of Beholder.

Początkowa biblioteka obiektów posiada niewiele, ledwie kilkadziesiątpozycji, tylko z tematyki fantasy, ale na początek to wystarcza. Zbiór można rozszerzyć we własnym zakresie o własnoręcznie przygotowane pliki (JPG, oraz PNG także z przezroczystością), a ich instalacja jest dużo prostsza niż u konkurencji. Wystarczy wskazać w opcjach programu, z którego folderu ma pobierać dane. Bajka ! Nie znalazłem zestawów obiektów w Internecie tworzonych specjalnie dla DC, ale po drobnych poprawkach można używać zbiorów z innych programów jak np. Dundjinni. DC ma zdecydowanie najprostszy i najbardziej schludny interface użytkownika.

Ocena
Perełka dla mało wymagających użytkowników. Cenne narzędzie, chociaż mało ambitne, ale jak na darmowe oprogramowanie tworzone przez minimalny zespół ludzi jego możliwości i tak są wielkie.


Dundjinni

Status: płatny (demo do pobrania)
Ostatnia wersja: 1.0.6 (1.0.0 + darmowe patche)
Możliwości: bardzo obszerne
Stopień skomplikowania: niewielki, ale kilka rzeczy trzeba zrozumieć
Dostępność rozszerzeń: spora, darmowe zestawy obiektów, liczne produkcje fanów
Strona www produktu: [link widoczny dla zalogowanych]

Opis
Dundjinni powstał gdy grupa osób przestała się łudzić iż Dungeon Crafter kiedykolwiek doczeka się nowej, poprawionej wersji. Grupa ta zasiadła, zawzięła się i stworzyła „Dżinna Lochów”. Aplikacja jest nowoczesna, tworzona wyraźnie pod katem ostatnich edycji systemu D&D. Ma możliwości o jakich Dungeon Crafter może tylko śnić, jak chociażby :
    „magnes” przyciągający obiekty do krawędzi innych obiektów,
    obracanie obiektów o pełne 360 stopni,
    hurtowe wypełnianie zaznaczonego terenu jednym wzorem,
    manipulacja (obracanie, przenoszenie, kasowanie) całymi grupami obiektów,
    umieszczanie wielu poziomów (pięter) na jednej mapie,
    wyświetlanie siatki pól na planszy (kwadraty i heksy),
    moduł do umieszczania legendy, opisów, scenariusza, statystyk itp, itd.

Potężne narzędzie, które potrafi tworzyć mapy nie tylko dwuwymiarowe, ale i izometryczne. Przy jego pomocy można odwzorowywać wnętrza statków (kosmicznych lub morskich), wsi, miast, ale i linie brzegowe krajów, chociaż DD nie jest optymalizowany pod ich kątem. Ta aplikacja jest bardzo uniwersalna i może posłużyć zarówno graczom rpg, jak i miłośnikom bitewniaków, twórcom poziomów do gier komputerowych, a nawet początkującym pisarzom. Wystarczy tylko popatrzeć na efekty. Niektóre z przykładowych map wyglądałyby całkiem przyzwoicie w ramkach na ścianie !
Biblioteka obiektów w podstawowej wersji posiada sporą ilość (dziesiątki) elementów, a ze strony www producenta można pobrać darmowe „paczki” dodatkowych obiektów, nie tylko fantasy, ale i nowoczesnych, a nawet SF. W ogóle społeczność skupiona wokół Dundjinni jest całkiem kreatywna i sympatyczna. Program można również wyposażyć we własne obiekty (JPG, PNG z przezroczystością i specyficzny format Dundjinni - DJX), które przygotowuje się bardzo łatwo w byle programie graficznym.

Rozszerzona funkcjonalność miała jednak swoją cenę. Ocena jest subiektywna, ale interface użytkownika jest raczej nieciekawy, a także (czasami) zawodny. Obsługa biblioteki obiektów jest poważnie utrudniona ze względu na dziwaczną filozofię zarządzania zasobami. Nie można sobie pozwolić na umieszczanie plików o dowolnej nazwie czy też tworzenia zbyt dużej ilości folderów. Nie do pomyślenia jest na przykład stworzenie w prosty sposób osobnego centrum skupiającego obiekty fantasy, innego dla współczesnych czasów, a kolejnego dla SF. Najpoważniejszą (oprócz ceny) wadą programu jest jednak prędkość jego działania. Na 2-3 letnim komputerze otwieranie folderu z 5-10 elementami to wyzwanie dla cierpliwości, zwłaszcza, że foldery z obiektami zmienia się często pobierając potrzebną część to stąd, to stamtąd. Na szczęście samo układanie mapy odbywa się już w przyzwoitym tempie, nawet przy włączonym precyzyjnym odwzorowaniu szczegółów.

Ocena
Mimo swych wad Dundjinni to wspaniała aplikacja, która dla cierpliwego i wyrozumiałego użytkownika wystarczy w zupełności do tworzenia nawet bardzo skomplikowanych i pięknych plansz.


Campaign Cartographer

Status: płatny (wypuszczenie dema zaplanowane na bliską przyszłość)
Ostatnia wersja: 3
Możliwości: ograniczone tylko wyobraźnią
Stopień skomplikowania: inżynier
Dostępność rozszerzeń: dodatkowe aplikacje wspomagające, biblioteki obiektów, wszystko płatne.
Strona www produktu: [link widoczny dla zalogowanych]

Opis
Mądre powiedzenie głosi : „Nie wystarczy mieć narty Małysza, trzeba być jeszcze Małyszem, aby zdobywać medale”. CC jest tego odzwierciedleniem. Ten program jest niczym innym jak wyspecjalizowaną CADowską (konstrukcyjną) aplikacją, która jest wyposażana we wszystkie potrzebne i niepotrzebne narzędzia, a także kilka takich o jakich standardowy użytkownik nawet nie pomyśli. Narzędzia miernicze, generatory, rendery. Tworząc CC zespół projektantów pomyślał o każdym rodzaju map pojawiających się w grach. Heksy, kwadraty, mapy polityczne, geologiczne, historyczne, plany budynków i lochów, wiosek i miast. Cokolwiek. Nie istnieje taki rodzaj map do sesji, których nie można zrobić w CC. Wymaga to „tylko” czasu, umiejętności i polotu.

Biblioteka gotowych obiektów CC jest obszerna, można ją również samemu rozszerzyć, ale nie jest to równie łatwe co w DC czy DD. Lepiej i łatwiej zakupić gotowe zestawy elementów, o ile dysponuje się grubym portfelem. Pełny zestaw (blisko 15 produktów) kosztuje bowiem 500$ ! Wątpię, czy którykolwiek czytelnik przeznaczyłby tyle zasobów na gry, chociaż cena jest w pełni uzasadniona. Na dodatki składa się cała seria wyspecjalizowanych, niezależnych, ale współpracujących ze sobą produktów. U producenta możemy zakupić na przykład aplikację do budowy zamków, dioram, miast.
Posiadanie wszystkich modułów i rozszerzeń nie jest jednak konieczne. Sam CC sprawdza się doskonale. Teraz odrobina soli trzeźwiących. Jak każda aplikacja CADowska CC wymaga zrozumienia, poznania filozofii działania i doskonalenia swych umiejętności. Kompletnie „zielony” użytkownik raczej nie będzie zadowolony z CC. Program przytłoczy go rozbudowanym menu, ilością generatorów, opcji do ustawienia, skrótów klawiszowych, paskami ikon. Problemem może być również to, że sporo z ikon mimo znajomego wyglądu ma nietypowe funkcje, a nic chyba tak nie irytuje jak działanie odwrotne od oczekiwanego.

Mapki stworzone przez kreatorów bez doświadczenia nie będą zbyt atrakcyjne. Po prostu zwykły człowiek nie zorientuje się jakie cudy może nawyprawiać ze swoim dziełem bez poważnego przestudiowania instrukcji obsługi, która również pozostawia sporo do życzenia.
Należy jednak zdecydowanie podkreślić, że zaawansowani użytkownicy znajdą w programie narzędzie, dzięki któremu stworzą mapy bijące na głowę produkcje z oficjalnych podręczników rpg.
Do ciekawostek należy zaliczyć fakt iż CC potrafi współpracować z obcymi aplikacjami (Dundjinni, Fractal) dzieląc się z nimi bibliotekami obiektów, czy wspomagając proces przeliczania odległości na mapach.


Ocena
Fantastyczna aplikacja, ale raczej nie dla zwyczajnych ludzi. Praca z CC to... No cóż. Praca. Nie jest to zabawa i wymaga odrobiny długodystansowego planowania. Krótko : siadając za CC trzeba wiedzieć co się chce osiągnąć, bo na improwizację szkoda czasu i energii.


Fractal Mapper

Status: płatny (demo do pobrania)
Ostatnia wersja: 8.0
Możliwości: duże, ale w swoim specyficznym zakresie
Stopień skomplikowania: do podstawowych zastosowań wystarczy kilka minut pracy i wbudowana pomoc
Dostępność rozszerzeń: darmowe na stronie, garść narzędzi, brak bibliotek obiektów
Strona www produktu: [link widoczny dla zalogowanych]

Opis
FM to program bardzo nietypowy. Łączy pewne cechy CC i DD/DC, oraz wprowadza własne, unikalne rozwiązania. Jak sama nazwa wskazuje FM potrafi tworzyć obiekty fraktalne, o krawędziach, które do złudzenia przypominają linie brzegową wysp, czy kontynentów. Wyjątkowo ciekawą opcją jest wyświetlenie stworzonej mapy jako animowanego globu. Można poczuć się jak prawdziwy rzeźbiarz światów!

Nie oznacza to jednak, że FM służy tylko do tego celu. Teoretycznie przy pomocy FMu można odwzorować dowolną mapę, ale jest to utrudnione, ze względu na ograniczoną bibliotekę obiektów. W praktyce, chociaż jest to możliwe, budowanie wszystkich elementów z prostych, oraz podstawowych obiektów geometrycznych, na które nanoszone są wzorki materiałów raczej przekracza normy cierpliwości zwykłego człowieka. Tworzenie małego labiryntu zajmie sporo czasu, polegać będzie na umownym odwzorowaniu obiektów, a efekt będzie zawsze mniej atrakcyjny niż podobna mapa ułożona choćby w najprostszym z opisywanych Dungeon Crafterze.

W swym wyspecjalizowanym zakresie FM jest natomiast porażająco efektywny. Program nadaje się perfekcyjnie do tworzenia map geograficznych, a także jaskiń, koryt rzek itp. Stworzenie prostej mapy kontynentu (linia brzegowa, rzeki, łańcuchy górskie, podział administracyjny, najważniejsze miasta) korzystając z podstawowych możliwości programu to kwestia kilkunastu minut łatwej pracy. Aplikacja ta posiada również możliwości renderowania realistycznych map geograficznych. Oczywiście dojście do takiej maestrii w obsłudze programu zajmie trochę czasu, ale efekt jest tego wart.
Interface użytkownika, chociaż bardziej skomplikowany niż DD/DC, jest o niebo prostszy i bardziej intuicyjny niż ten proponowany przez CC. Zrozumienie podstawowych funkcji jest możliwe już po kilkukrotnym wykorzystaniu każdego narzędzia. Inna sprawa, że we wnętrznościach FM drzemie potężna machina do projektowania, która pod wieloma względami w niczym nie ustępuje możliwościom najpotężniejszego w tej klasie CC. Zwykły użytkownik na szczęście nie będzie musiał sięgać po tak zaawansowane funkcje aby cieszyć się wcale zadowalającymi efektami.

UWAGA! Firma Profantasy (Campaign Cartographer) posiada własną alternatywę dla FMa o nazwie Fractal Terrains. Znacznie ustępuje on pod względem możliwości produktowi Nbosu, ale dla niewymagających użytkowników...


Ocena
Świetny program, chociaż specjalizowany. Przyda się każdemu, kto jest zainteresowany bardziej naturalnymi przestrzeniami niż mapami cywilizacji.

***

To tyle. Najciekawiej prezentuje się Dundjinni, ale trzeba jeszzze raz wszystko przestudiować i zobaczyć. Jeśli uda się zrealizować ten pomysł, to może być to prawdziwy hit. Nie spierdolmy tego, błagam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon
Aspirant do admina



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 9956
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Samiec

PostWysłany: Sob 11:28, 22 Sie 2009 Temat postu:

Owszem, Dundjinni chyba jest najlepszym produktem do naszego przedsięwzięcia. I jeszcze ten tryb izometryczny Wesoly Popieram Flame, nie spierdolny tego, bo to może się udać. Zróbmy wreszcie coś konkretnego, a nie gadajmy o dupie Maryni.

A więc, skład tymczasowo składa się z dwóch osób. I mimo, że to mało może wystarczy. Chociaż może się przydać grafik lub ktokowiek znający podstawy CC. Enki pisał kiedyś o programach (m. in. jak je używać) do tworzenia dodatkowych elementów i tekstur. Chociaż mam nadzieję, że podstawowe starczą Wesoly

Co jest do omówienia? Narazie zapoznajmy się z propozycjami i ich możliwościami i... trzeba jak najszybciej działać!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon dnia Sob 11:29, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flame
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 11477
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z procesora
Płeć: Samiec

PostWysłany: Sob 12:11, 22 Sie 2009 Temat postu:

Dundjinni będzie u mnie gotowy do działania we wtorek dopiero, albo nawet w czwartek Neutral Można się jeszcze zastanowić nad Campaign Cartographer. Zależy też, co konkretnie tworzymy, bo tak jak napisano Fractal Mapper "przyda się każdemu, kto jest zainteresowany bardziej naturalnymi przestrzeniami niż mapami cywilizacji". Wiemy już, że Dungeon Crafter prawdopodobnie odpadnie z rywalizacji, chyba że nie poradzimy sobie z pozostałymi 3 programami.

Ja proponuję teraz omówić, co konkretnie tworzymy. Bo pojęcie "gra RPG" jest bardzo wieloznaczne i "szerokie". Fabuła, postacie, ogólny zarys gry. Czekam na propozycje.

PS. Za moment będę miał w swoim arsenale demo Dundjinniego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Flame dnia Sob 12:15, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flame
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 11477
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z procesora
Płeć: Samiec

PostWysłany: Sob 12:27, 22 Sie 2009 Temat postu:

W dodatku są to programy do tworzenia map, nie do grania. Co z tym fantem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon
Aspirant do admina



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 9956
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Samiec

PostWysłany: Sob 12:34, 22 Sie 2009 Temat postu:

Ja zassyam pełną wersję Dundjinniego, bo dema nie ma sensu. Pobiorę pewnie w piątek Neutral Luknę też na inne. DC owszem, ale przecież Dundjinniego i CC wcale takie trudne się nie zapowiadają. Nad fabułą się zastanawiam, postacie... hmm... razem to powinniśmy omówić, klase postaci, na jakiej zasadzie będzie polegała rozgrywka. Omówmy to szybciej na skajpie lub GG.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flame
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 11477
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z procesora
Płeć: Samiec

PostWysłany: Sob 12:37, 22 Sie 2009 Temat postu:

Demo ma 17mb. Trzeba wiedzieć mniej więcej, z czym będzie się miało doczynienia.

Przypominam: to są programy do tworzenia map, nie gier. Sens robienia czegoś takiego jest szczerze mówiąc niewielki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon
Aspirant do admina



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 9956
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Samiec

PostWysłany: Sob 12:40, 22 Sie 2009 Temat postu:

Najpierw zapoznajmy się z programem, potem analizując możliwości pomyślmy nad ogólnym zarysem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flame
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 11477
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z procesora
Płeć: Samiec

PostWysłany: Sob 12:42, 22 Sie 2009 Temat postu:

Czytaj: stworzymy mapy w programie, a resztę na papierze?

A propos programu, to Dundjinni ma naprawdę niesamowite możliwości, a demo pokazało, że jest prosty w obsłudze. Zaskakująco prosty. Oto screeny z prac:







I to, co potwierdza klasę programu:



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Flame dnia Sob 12:50, 22 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flame
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 11477
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z procesora
Płeć: Samiec

PostWysłany: Sob 12:58, 22 Sie 2009 Temat postu:

Moja propozycja jest następująca:

Po ustaleniu fabuły, tworzymy (na papierze) postacie, ich statystyki itd. Co ciekawe może to robić także DundJinni, ale to jeszcze sprawdzę.

Po tych czynnościach wybieramy ciekawe miejsca (około 50) i tworzymy ich mapy w tymże programie. To zajmie bardzo, bardzo dużo czasu, dlatego można zmniejszyć tę liczbę, a potem dodawać kolejne.

Na koniec ja (Mistrz gry) usadawiam każdego z was i podaję questy. Mapy umożliwią komunikację, nie będę musial podawać opisu otoczenia. I to tyle.

Nasze motto: "Spięte dupsko to podstawa!" Very Happy

Do dzieła! Chyba że macie inne, lepsze propozycje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon
Aspirant do admina



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 9956
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Samiec

PostWysłany: Sob 13:40, 22 Sie 2009 Temat postu:

Całość na komputerze może spróbujemy, a jak nie to na papierze zrobimy, wcale zgorszone nie będzie. Jak zassam to sprawdzę, teraz obmyślam fabułę, uzbrojenie, klasy postaci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flame
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 11477
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z procesora
Płeć: Samiec

PostWysłany: Sob 18:20, 22 Sie 2009 Temat postu:

Uzbrojenie może uda się w Dundjinnim zrobić. Ale program będzie chyba służył oprócz tego tylko do map.

"Na papierze" - to znaczy nie w programie, żeby nie było niedomówień Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon
Aspirant do admina



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 9956
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Samiec

PostWysłany: Sob 18:21, 22 Sie 2009 Temat postu:

Mapa w trybie izometrycznym i z lotu ptaka, zapowiada się ciekawie Kwadratowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flame
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 11477
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z procesora
Płeć: Samiec

PostWysłany: Sob 18:28, 22 Sie 2009 Temat postu:

I jaka złożoność do wykonania! W dodatku całość jest banalnie prosta w obsłudze.

Jak fabuła? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon
Aspirant do admina



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 9956
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Samiec

PostWysłany: Sob 18:31, 22 Sie 2009 Temat postu:

Przydałoby się coś oryginalnego, bo ratowanie świata zaczyna być nudne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flame
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 11477
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z procesora
Płeć: Samiec

PostWysłany: Sob 18:34, 22 Sie 2009 Temat postu:

Mówisz, że już pracujesz, więc... Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon
Aspirant do admina



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 9956
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Samiec

PostWysłany: Sob 18:36, 22 Sie 2009 Temat postu:

No i do tego doszedłem Może poszukiwanie artefaktu? Chociaż to też nieco obrobiony temat.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flame
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 11477
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z procesora
Płeć: Samiec

PostWysłany: Sob 18:45, 22 Sie 2009 Temat postu:

I tak będzie trzeba to powiązać nieco z forum. Tylko jak? Neutral

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon
Aspirant do admina



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 9956
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Samiec

PostWysłany: Sob 18:47, 22 Sie 2009 Temat postu:

Głównym bohaterem będzie niejaki Michałek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Flame
Administrator



Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 11477
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z procesora
Płeć: Samiec

PostWysłany: Sob 18:50, 22 Sie 2009 Temat postu:

Dałbyś spokój

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon
Aspirant do admina



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 9956
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 3/5

Płeć: Samiec

PostWysłany: Sob 18:53, 22 Sie 2009 Temat postu:

Nie podoba się? A Damianek?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Forum Towarzystwo Miłośników Spamu, a nie Wirtualnej Wariacji Strona Główna -> Klasztor Wszystkie czasy w strefie GMT - 1 Godzina
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin